5-Mars-2010 Update
DATUM: 2010-03-05 | KLOCKSLAG: 10:00:23

Okej dags igen för mig att ta o skriva ner några intressanta ord om min vardag :p
Jag är ledig idag. Wiho! Väldigt skönt. Igår efter jobbet tog jag tag o städade hela lägenheten så det behöver jag inte lägga ner nån tid alls på idag. Göttans!
Ska ägna mycket tid av dagen till träning av Nova, vi ska träna mycket med klicker idag. Var på kurs med Freda hos Ninni i tisdags. Väldigt mycket teori, men oj vad det gav mycket. Synd att tiden rann i väg bara men fick massa bra tips så nu ska vi sätta igång. Ninni berättade om en militär som hade en schäfer som hade tränat tillsammans med henne för några år sedan, o han viskade alla sina kommandon till sin hund. Lät jättehäftigt!
Sen ska vi ut o busa i det härliga vädret med, o ikväll blir det bara lugnt mys med sambon.
Imorn ska jag vara chaufför för alla icke kördugliga (sambon o co) så det blir förmodligen en lugn helg.

Nu ska jag ta med yrvädret ut o pulsa i snön, kameran får hänga med.


Puss o Kram Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0