5-Mars-2010 Bra jobbat Nova!
DATUM: 2010-03-05 | KLOCKSLAG: 17:38:10

Massa uppdateringar idag, men måste bara säga att dagens träning gått så jävla bra! Platsliggning var det som vi tränade mest på ute, sen blev det klicker inne, o så massa bus ute.
På förmiddagen gick jag upp till Högvalla, där blev det platsliggning o massa massa bus, försökte lära i smyga med, gick väl sådär :p Tror jag får be Cissi om lite hjälp med den biten, hehe.
Jag la NOva i ena änden av planen o sen gick jag hela vägen till den andra. Och hon låg kvar, jag är stolt!



Sen på eftermiddagen gick jag o Nova o hämtade upp Siwan o gick o busade i snön. Dom var helt galna! Sen gick jag till planen med dom o la Nova ner medans jag tränade med Siwan, o hon reste sig lite i början, men sen låg hon kvar! Duktig hund.
Har en film på dom när jag kör inkallning med båda, men hittar inget uttag på denna datan så den kommer imorn!


Puss o Kram Hej

Kommentarer
Postat av: Elin & Koira

Åh vilken lyx att ha en helt snöfri plan att träna på! Jag vill också ha!!! Längtar till typ maj, då man börjar kunna komma ut lite mer och träna ordentligt!

Såg att ni inte kunde komma på jaktinternatet i april, synd! :(

2010-03-06 @ 14:20:49
URL: http://koiruliini.wordpress.com
Postat av: Cissi

bra att ni tränar :) vi får planera in ett nytt tillfälle :)

2010-03-07 @ 07:16:45
URL: http://celias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0