28-Mars-2010 Fullspäckat
DATUM: 2010-03-28 | KLOCKSLAG: 16:28:05


Har nog aldrig haft en sån fullspäckad helg som denna. Fredag kväll var vi iväg på första freestylekursen. En något orastad Nova var väääldigt pipig när hon låg still, men oj vad bra det gick när vi tränade rörelser.
På lördagen gick det bättre med passitiviteten o okej med rörelserna, tog inte med mig tillräckligt med godis o extern belöningen funkade sådär inomhus, men men, jag är nöjd ändå.
Efter lördagens kurs slängde vi oss in i bilen o åkte till Göteborg! Äntligen blev det av! Och jag är så nöjd! Kommer bilder snart.
Efter Göteborg tog jag tåget till Kungsbacka, fick en lektion av konduktören om hur man gör när man inte har biljett o fjäskade till mig en två kronor billigare resa, blir så när man inte har kontanter :p
Mötte upp Susi i Kungsbacka o vi tog en promenad till Malleballe, där vi spenderade kvällen med alla goa tjejer, pizza o alkohol innan vi begav oss mot Ester. Var väl inte nån jättehit men jag hade trevligt!
Kul att träffa lille Lucas med, sötare unge får man leta efter.
Nu ska jag försöka få på Wallander o efter den är det våfflor hos mamma som gäller. Gillar inte det där med klockan, måndagen kommer komma för snabbt.

Puss o Kram Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0