23-Mars-2010 Freestyle
DATUM: 2010-03-22 | KLOCKSLAG: 20:14:40



Träningen gick faktiskt helt okej idag. Hon tappade fokus ett par ggr men det kan jag inte skylla henne på. Dock var intre träningsplanen rolig, den bestod antingen av is eller gegga, så våra inkallningsövningar o fotpositioner gick väl sådär. Men störningar fick vi! En allmänlydnadsgrupp var på planen, Cissi o Stich och Camilla o Circus. Så jag är nöjd med träningen idag. Tror Nova är det med för hon stensover.

Sen så har jag anmält mig till en freestylekurs som börjar nu på fredag! Ska bli så roligt. Hoppas Freda kan med! Nu ska jag ta o lägga mig i soffan o sätta på en film o vänta på min sambo som kollar fotboll, oj vad jag inte ser fram emot allsvenskans säsong, tycker att han kan stanna hemma!


Puss o Kram Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0