22-Mars-2010 Att backa mellan två koner
DATUM: 2010-03-22 | KLOCKSLAG: 17:36:30




Idag har jag vart ledig. Helgen gick väldigt bra trots att vi hade två stall o ett litet föl att hålla koll på. Hade glömt hur söta dom är när dom är nyfödda, jag glömmer det ganska snabbt, när resten börjar ploppa ut :p
Har städat idag, ovanligt? Hm nej, hann köra två maskiner tvätt med innan tvättstugan var bokad, så på ett sätt var det bra att jag inte tog sovmorgon.
Sen hängde jag med Camilla till ja, Grimsås o bortåt där hon skulle övningsköra för att ta BE-kort. Hon körde väldigt bra! Så hon behövde inte åka dit nån mer gång utan skulle till Värnamo nästa lektion.
Vi satt o tjötade om allt mellan himmel o jord, gillar det! Det känns som att det kan gå flera månader utan att vi ses men det märks inte när vi träffas, nu hppas jag inte att det kommer gå så lång tid nån gång, men jag vet alltid vart jag har henne. Och känner att jag kan säga vad som helst till henne o det stannar där.
På vägen hem hittade vi också en toalett i diket, Småland bjuder på det mesta.

Nu ska jag strax bege mig ut till Kinds o träna med Cissi. Ska försöka få till det lite med linförigheten o hoppas på massa störningsmoment. Har laddat med massa gott godis o kampleksak så nu hoppas jag att koncentrationen kommer vara där den ska. Vet inte om hon är inne i nån ny trotsperiod eller om det är dags för löp igen, men nosen har vart lite för mycket i backen det sista nu.

Kommer en uppdatering senare!


Puss o Kram Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0