17-Mars-2010 Trött
DATUM: 2010-03-17 | KLOCKSLAG: 18:59:00



När jag kom hem från jobbet idag var jag helt slut. Vi jobbade inte över utan allt flöt på bra, men vi stressade iväg o skulle hjälpa dom andra på eftermiddagen, fast vi inte behövt stressa, kanske därför.
Jag är en person som hellre stressar än att ta det lugnt o ha gått om tid, Jag går inte o duschar två timmar innan jag ska vara klar, utan en halvtimme innan. Tidsoptimist!

Novas träning idag gick okej. Eftersom jag var trött tyckte jag inte att jag skulle bli irriterad på henne eftersom det inte var hennes fel att koncentrationen var i botten. Fick in ett par riktigt bra inkallningar, men hon gjorde ganska många såna där att hon sätter sig på sne, sen hoppar hon i rätt position, utan att jag säger nåt. Jag vill ju att hon ska sätta sig i rätt position med en gång. TIPS!
Linförigheten är det som jag o Nova behöver träna mest på, där har vi tappat väldigt mycket! Speciellt i vändningarna, dels beror det på att jag trampat på henne nån gång o för att jag inte lagt ner alls mycket tid i det.
Hon har också börjat gå längre ifrån, det är inte ett jätteavstånd men jag känner att vi får börja om från början med det, så jag får det ordentligt, men det skulle jag vilja ha en instruktör till hjälp med. En arbetskamrat tipsade om en så ska kolla upp det.

Eftersom jag inte hade alla hjärnceller vakna idag fick jag inte med mig kameran ut, skärpning! Ska försöka ta med den ut imorn då vi ska träna platsliggning! Funderar på att boka in en tävling med, så man har ett mål, tror man får upp motivationen bättre då!

Nej nu ska jag fixa kvällsmat o sen ta en tur med hunden, efter det kommer jag somna som en stock!


Puss o Kram Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0