16-Januari-2010 En vecka sen
DATUM: 2010-03-16 | KLOCKSLAG: 19:24:09

Jahopp, ska jag göra ett försök till. Har haft fullt upp med allt det sista känns det som o inte ägnat nån tid alls till bloggen.
Idag har jag jobbat, har flytit på väldigt bra trots att det var röntgen o grejer. Bad även M att skjuta lite kråkor till mig när han var där o skulle skjuta till sina hundar så jag kan komma igång med det.
Tränade apportering idag med bocken, o det gick bra, fast hon har börjat slarva med att tugga på den lite. Men efter ett par ggr gick det kanon. Ska göra upp en träningsplan nu för veckan o verkligen skriva ner hur det gick o vad jag ska träna på, men det är så tråkigt att träna själv tycker jag. Mycket roligare när man är flera o kan ge varandra tips.



Här är min veckoplanering så här långt:

Onsdag: Linförighet och inkallningar, tacklingen ska bort!

Torsdag: Platsliggning, ska ligga minst 1 min med störning

Fredag: Apportering

Lördag: Inget bestämt än så länge, jobbar helgen

Söndag: Inget bestämt än så länge, jobbar helgen



Håller på o bakar en kaka, kolakaka blir det, men den blir aldrig klar.. Ska inte glömma kameran imorn o dokumentera tränigen så jag kan få tips härifrån!


Puss o Kram Hej


Kommentarer
Postat av: Frida och Scott.

Ja, visst är det tråkigt att träna själv.. =/ Vi tränar också ofta själva. Man behöver någon som hjälper till och tittar , eftersom man inte ser så bra själv hur det ser ut..

2010-03-17 @ 07:30:13
URL: http://friidus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0