1-Mars-2010 Tung helg
DATUM: 2010-03-01 | KLOCKSLAG: 14:07:14

Helgen har som rubriken säger vart väldigt jobbig. Jag var glad över att det äntligen började töa men det ledde till att vattenledningarna i marken frös, så när vi kom till jobbet i lördags fanns det inget vatten i hela stallet. Kul. Så vaktisk fick ställa in en tunna som vi fick fylla hinkar med o sen bära ut i stallet till alla boxar, fy fan. Men han sa att dom skulle försöka koppla på tunnan på vattenledningarna. Fast inte förrän idag, så både lördag o söndag var det hinkbärande som gällde. Annars rullade det på bra.
I fredags hade vi tjejmys, Freda, Mutti o Cam var här. Vi kollade på The Proposal o åt massa kalorier.
I lördags sov jag o Freda hos Cam o där blev det tacos o ännu mer godis. Igår tog jag o sambon den nya bilen o storhandlade på Coop, sen blev det myskväll hemma :)

Novas träning har gått riktigt bra det sista, är sjukt nöjd med henne. Idag har vi tränat mycket läggande under gång, även tränat på distanser, väldigt bra gick det!
Ska strax ner o plocka jut den sista maskinen tvätt, gör inget annat än o tvättar när jag är ledig!

Imorn ska vi frysmärka alla unghästarna så blir nog en lång dag.


Puss o Kram Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0