16-April-2010 Jubb
DATUM: 2010-04-16 | KLOCKSLAG: 18:37:21



Jag skulle vilja byta mitt schema, till det som jag haft denna veckan. Har jobbat varannan dag o herrejesus vad skönt det var! Ska jobba på söndag, ser väl fram emot det sådär, men det kommer nog gå fort.
Igår hade jag kunnat sälja min hund för en femma. Åh vad trotsig, döv, ja allt man kan föreställa sig att en löptik på 14 månader kan vara på samma gång.
Jag var o tränade med Cissi o Stich o det gick okej till en början, sen sticker hon till Stich, jag blir arg, hon kommer tillbaka. Vi kör lite linförighet, sen sticker hon, igen, så höll det på. Cissi tappade sin mobil mitt i allt så vi gick runt o letade efter den, o när vi hittade den så såg jag att Nova satt kvar där jag hade lämnat henne, duktig hund, så jag avslutade det där.
Idag blev det promenad helt utan koppel i samhället, gick hur bra som helst o superfin kontakt!

Igår var jag också i Kinna o fikade med Mutti, Älin o Kirre, mysigt! Blir så sällan att man ses nu, men skönt när vi tar tid o gör det!
Nu ska jag ta min kalla öl o gå ut o njuta av solen. Får kanske besök av Sara, Freda, Disa o Lilja senare :)



Puss o Kram Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0