11-Mars-2010 Söndag, solig söndag
DATUM: 2010-04-11 | KLOCKSLAG: 16:38:50



Idag är jag en stolt matte. Hade med mig Nova till jobbet idag, o till en början fick hon sitta i bilen som vanligt, men eftersom det blev strålande sol så blev det för varmt där. Så efter frukosten satte fick hon vara i fikarummet, o hon sa inte ett ljud. Annars brukar hon skälla till några gånger när jag lämnar henne hemma. Men hörde ingenting. Sen när jag kom dit vid lunch låg hon o sov. Tog en tur med henne runt sjön i det fina vädret o hon passade på att bada lite.
Arbetshelgen har flytit på väldigt bra annars. Började på värsta sätt i lördags när chefen hade glömt bort att en skulle vara ledig, så det såg inte sådör jättebra ut för mig o Freda, men Camilla kunde hoppa in o allt löste sig kanon! Och idag jobbade Jonna så det gick lika bra idag!
Nu ska jag hoppa in i duschen sen sätta mig ute en stund o njuta av kvällsolen.


Puss o Kram Hej

Kommentarer
Postat av: Carmen

haha det var ett jakla tag sedan, jag ar fullt medveten om detta men nu ar den tillbaka for att stanna!



Fredagsfrackisen! Wohoooo!

2010-04-16 @ 12:36:55
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0